tiistai 22. huhtikuuta 2014
Pääsiäinen 2014
Meidän pääsiäinen koostui lähinnä kotona köllöttelemisestä ja auringonpaisteesta nauttiessa. Kaverien kanssa lenkkeiltiin muutamana päivänä ja mummolassa käytiin syömässä. Kamera koki jonkun ihmeparantumisen joten kuvia on tullut räpsittyä paljon, siispä tässä teille pääsiäisen kuvasatoa!

Näihin tunnelmiin toivotetaan hyvää alkanutta kevättä kaikille lukijoille! Toivottavasti se kesä tulis nopeasti! ♥
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


ihania kuvia! Ja Dusty ja Iisi.
VastaaPoistaihania kuvia! Ja Dusty ja Iisi.
VastaaPoistaihania kuvia! Ja Dusty ja Iisi.
VastaaPoistaIhania kivia!<3
VastaaPoista