sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

"joskus mahdottomastakin tulee mahdollista"

Otsikko viittaa tähän bloginvaihtoon...nimittäin kuten aika monet tietävätkin, olen aika monesti vannonut etten ikinä vaihda blogspottiin koska tämä on omasta mielestäni paljon hankalampi kun vuodatus - mutta erinäisten sattumusten johdosta päätin kun päätinkin vaihtaa tänne! Vielä on aikapaljon opettelemista tämän käytössä mutta enköhän minä pikkuhiljaa ala oppia :)

Joskus voi käydä näin...
Sitten koirien kuulumisiin: viime keskiviikkona lähdin heti koulun jälkeen hakemaan Dustyn kotoa ja lähdettiin melkein heti pasilaan päin. Junassa miitattiin Linnea ja Tryffel, ja pasilassa seuraamme liittyi vielä Rebecca ja William...lähdettiin pentujen kanssa helsingin keskuspuistoon ja jonkin ajan kävelyn jälkeen mentiin kentälle ja päästettiin lapsukaiset riehumaan! Dusty ja Tryffel lähinnä riehuivat yhdessä ja William tyytyi seurailemaan turvallisen välimatkan päästä, taisi pikkupoikaa vähän hirvittää tyttöjen hurja meno! Riehumisten jälkeen käveltiin vielä noin tunti, ja sitten lähdettiin kotiinpäin. Kiitos seurasta molemmille!

Dusty 11kk
Kotona ei ehdittykään olemaan kun puolisen tuntia kun lähdettiin taas liikenteeseen, tälläkertaa suuntana oli mellunmäki, Terhin ja Matin talo. Oltiin perillä vasta puoli yhdeksän aikaan illalla, ja lähes koko vierailun Dusty ottikin aika rennosti kun taisi aikalailla pikkusta väsyttää... :) kotona oltiin vasta yhden aikaan yöllä ja kuten saatattekin arvata niin kotiin tultuamme mentiin suorinta tietä nukkumaan! Kiitos kun saimme taas pitkästä aikaa tulla vierailulle!

Eilen lähdettiin Linnean ja Tryffelin seuraksi helsingin keskustaan, reissun tarkoituksena oli lähinnä Tryffelin totuttaminen erilaisiin julkisiin kulkuneuvoihin, ja vaikka Dusty onkin jo kokenut matkustaja niin eihän se lisämatkustaminen ikinä pahaa tee! :) Mitään tiettyä reittiä ei etukäteen suunniteltu, vaan ajateltiin vaan hypätä ihan mihin vaan kulkuneuvoon ja sitten jossainvaiheessa hypätä pois ja vaihtaa toiseen.

Kotona oli kutakuinkin tämännäköinen koira
Aloitettiin reissu menemällä bussilla tikkurilan asemalle, josta jatkettiin junalla helsingin keskustaan - helsingin keskustasta otettiin metro sörnäisiin josta jatkettiin matkaa ratikalla. Ensin matkattiin 5-10min ratikalla, ja sitten hokasin että jos vaihdamme toiseen ratikkaan niin pääsisimme kaivopuistoon, kaivarissa käveltiin vähän aikaa ja Dusty ja Tryffel pääsivät vähän riehumaan. Melkein tunnin kävelyn jälkeen kaivopuistossa, jatkettiin matkaa forumiin joka oli meidän harmiksemme jo mennyt kiinni, joten tyydyttiin kävelemään maanalaisia tunneleita pitkin rautatieasemalle. Sieltä jatkettiin vielä matkaa metrolla kontulaan jossa tapasimme pari kaveria, ja kontulassa vietettiinkin sitten pari tuntia ennen kotiin lähtöä! Tälläkin reissulla meni aika pitkään ja kotona oltiin vasta puolenyön aikaan...pieni gööttilapsonen kömpikin sitten heti sänkyyn viereeni nukkumaan :)

1. Jes! Vihdoin tekin ootte bloggerissa! Kohta hoksaat kyllä tämän hienoudet :D Liityn nyt teidän lukijakuntaan tästä samantien.

Ja teillähän on ollu aika aktiivista menoa. Pitäisköhän meidänki Murun kanssa pikkuhiljaa herätä talviunilta ja kömpiä ihmisten ilmoille jonnekkin miitteihin pitkästä aikaa.. Ainaki meidän pitää nähdä tässä taas!

2. Ihan hyvältä näyttää tämäkin. Mikä siinä vuodatuksessa oli vikana?

3. Oili/ Vuodatus takkuilee mulla paljon, ja poistelee itsestään kommentteja ja kirjoituksia joten josko tämä nyt toimisi paremmin

4. Tää on kyllä kieltämättä aika nätin näkönen, tää :) Noi kuvat on niin jees kun ne saa tollein.. Mä kuitenkin taidan jäädä vuodatukseen, ei oo nyt motivaatiota/aikaa alkaa väsäileen uutta :)

5. Hieno tämä uusi blogi! Omien kokemusten mukaan blogger on paljon yksinkertaisempi käyttää kun vuodatus :) Dusty on muuten kova tyttö reissaamaan!

6. Mäki oon monesti miettiny siirtymistä bloggeriin, mut en jaksa siirtää blogia ja en jaksa alottaa puhtaalta pöydältä. Joten enköhä mä vuodatuksessa pysytte. Mukava ulkoasu tässä ja pitäs varmaa päivittää tää teidän blogin osote tonne meidän linkkeihin :p

Eipä mulla mitään tärkeetä. Nii paitsi et tuli Roosan viestistä mieleen, että vois lähtee Haltialapoppoolla haltsaan ku säät lämpenee?

7. ^Hei joo, ehdottomasti! Jahka lumet sulaa ja kiukkuset hiihtäjät on kaikonnu niin lähdetään. :D

8. Heh, mäkin oon miettinyt jos jaksaisi vaihtaa blogia bloggeriin tai wordpressiin. :) Mulla on nimittäin ihan sama ongelma, että vuodatus temppuilee aika paljon, plus että VIHAAAAAAAN niitä mainoksia siellä. Oon kuitenkin niin pihi etten pysty maksamaan siitä että ne lähtisi pois. :( Mutta ehkä mäkin vielä joku päivä repäisen ja saan muutettua meidän blogin pois tuolta. :)