tiistai 26. maaliskuuta 2013

Pätevä pikkukoira

Iisi kävi eilen ekaa kertaa ihan oikeissa tokotreeneissä tuuraamassa Dustya, ja hitsit miten pätevä pikkukoira oli! Häiriköitiin ensin kentän toisessa laidassa kun muut ottivat paikkamakuuta, tehtiin vähän ihan vaan istu-maahan jumppaa ja kontaktiharjoituksia. Iisi keskittyi ihan superhienosti vaan muhun vaikka ympärillä olikin paljon hälinää. Treenien aikana treenailtiin kouluttajan valovan silmän alla vähän perusasentoa ja tehtiin luoksetulo ja biletettiin hanskan kanssa.

Tänään Iisi oli mukana hallilla kun olin kouluttamassa, ja pääsi sen jälkeen juoksemaan vähän putkien läpi. Vähän piti ensin muistutella että siitä putken läpi pitäis oikeesti juosta ennekun niitä nameja saa - mutta jo parin toiston jälkeen pikkukoira muisti mistä oli kyse ja hitsit miten se sen jälkeen ampui putkista läpi....!

On taas mulle itselleni niin jännää touhuta Iisin kanssa kun se on ihan erilainen harrastusjutuissa kun mitä Dusty on, siinä missä Dusty on semmonen että pitää kokoajan olla liimaantuntu mun reiteen kiinni niin Iisi on paljon itsenäisempi ja menee semmosella "minä itse"-asenteella eteenpäin ;)

Ylihuomenna olis sitten Iisin (ja mun...) elämän ensimmäiset oikeet hakutreenit....jännää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti